![]() display | ![]() druk | ![]() reset | ![]() fout | ![]() info |
Geen verwarming of warm water?Vervelend, als het koud in huis wordt of als je plotseling onder een koude douche staat.Het probleem is vaak eenvoudig te verhelpen. Verhelp de storing aan de Atag I-Zone: 1. Controleer of de cv ketel stroom krijgt. Geen spanning? Controleer de groepen en aardlekschakelaars in de meterkast of kijk op Gas- en stroom-storingen of er een storing bij jou in de buurt is. 2. Spanning op het toestel? Controleer de waterdruk (minimaal 1,5 bar). Hoe je de waterdruk van je Atag I-Zone cv-ketel afleest vind je hier. Vul de ketel bij tot maximaal 2 bar. Hier kan je zien hoe je de Atag I-Zone cv-ketel kan bijvullen. Na het bijvullen van de Atag I-Zone, moeten de radiatoren worden ontlucht. Hoe je die kan ontluchten, zie je hier. 3. Waterdruk in orde? Kijk of er een foutcode of bedrijfscode op het display van de Atag I-Zone ketel wordt weergegeven. Bedrijfs- of fout-code zichtbaar? Noteer deze !! en reset de ketel. Hoe je de Atag I-Zone verwarmingsketel reset kan je hier lezen. De betekenis van de bedrijfscode of foutcode kan je hier vinden. 4. Geen foutcode? Herstart de Atag I-Zone cv ketel door deze te resetten. Hoe je de ketel reset kan je hier lezen. |
Zoek je de handleiding van jou Atag I-Zone cv-ketel? Je vind de handleiding hier. |
Op zoek naar een betrouwbare CV-ketel? |
| ![]() | ||
Is deze lager dan 1,5 bar, dan moet het systeem bijgevuld worden. Storingscodes druk
Na bijvullen start het ontluchtingsprogramma In het display zie je dan “Systeem ontluchting actief”
Atag iZone serie bijvullen. | ![]() | ||
![]() Bij storing wordt in het display een storingscode getoond. | ![]() | ||
![]() |
| ||
![]() | |||
![]() | |||
Toestellen
| ![]() | ||
Bezoek voor meer informatie over de Atag I-Zone cv-ketel de website van Atag: www.atagverwarming.nl | |||
Atag I-Zone problemen niet verholpen? Neem dan contact met ons op via : ![]() ![]() |
Zoek een Essent Servicepartner:
Vul je postcode in: |
Op zoek naar een betrouwbare CV-ketel? |