![]() display | ![]() druk | ![]() reset | ![]() fout | ![]() info |
Geen verwarming of warm water?Vervelend, als het koud in huis wordt of als je plotseling onder een koude douche staat.Het probleem is vaak eenvoudig te verhelpen. Verhelp de storing aan de Nefit SmartLine: 1. Controleer of de cv ketel stroom krijgt. Geen spanning? Controleer de groepen en aardlekschakelaars in de meterkast of kijk op Gas- en stroom-storingen of er een storing bij jou in de buurt is. 2. Spanning op het toestel? Controleer de waterdruk (minimaal 1,5 bar). Hoe je de waterdruk van je Nefit SmartLine cv-ketel afleest vind je hier. Vul de ketel bij tot maximaal 2 bar. Hier kan je zien hoe je de Nefit SmartLine cv-ketel kan bijvullen. Na het bijvullen van de Nefit SmartLine, moeten de radiatoren worden ontlucht. Hoe je die kan ontluchten, zie je hier. 3. Waterdruk in orde? Kijk of er een foutcode of bedrijfscode op het display van de Nefit SmartLine ketel wordt weergegeven. Bedrijfs- of fout-code zichtbaar? Noteer deze !! en reset de ketel. Hoe je de Nefit SmartLine verwarmingsketel reset kan je hier lezen. De betekenis van de bedrijfscode of foutcode kan je hier vinden. 4. Geen foutcode? Herstart de Nefit SmartLine cv ketel door deze te resetten. Hoe je de ketel reset kan je hier lezen. |
Zoek je de handleiding van jou Nefit SmartLine cv-ketel? Je vind de handleiding hier. |
Op zoek naar een betrouwbare CV-ketel? |
![]() | ![]() | ||
Zo niet, druk dan zo vaak op de serviceknop Bijvoorbeeld P1.1
Nefit SmartLine (Basic) HR(C) bijvullen. | ![]() | ||
![]() Om het toestel te resetten druk je de resetknop ![]() | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
Toestellen
| |||
Bezoek voor meer informatie over de Nefit SmartLine (Basic) HR(C) cv-ketel de website van Nefit-Bosch: www.nefit-bosch.nl | |||
Nefit SmartLine problemen niet verholpen? Neem dan contact met ons op via : ![]() ![]() |
Zoek een Essent Servicepartner:
Vul je postcode in: |
Op zoek naar een betrouwbare CV-ketel? |