Wekken je zonnepanelen geen stroom meer op? |
Op zoek naar betrouwbare Zonnepanelen? |
Verbind de omvormer alleen bij voldoende daglicht! |

Instellen Wifi verbinding SolarEdge Omvormer:
Als er in de app of op de portal van SolarEdge geen gegevens en grafieken meer getoond worden kan het zijn dat de internetverbinding van de omvormer hersteld moet worden.
Vaak kan de verbinding hersteld worden door de omvormer te resetten.
Dit werkt niet als er een nieuw modem / router is aangesloten, u gewisseld bent van internetaanbieder of het Wifi wachtwoord gewijzigd is. In dat geval moet u de omvormer opnieuw koppelen met het internet.
In deze handleidingen leest u hoe u de internetverbinding van uw omvormer kan herstellen:
- SolarEdge met display: Handleiding instellen Wifi SolarEdge omvormer.pdf
- SolarEdge zonder display zonder app: Handleiding herstellen Wifi SolarEdge HD-wave displayloos.pdf
- SolarEdge zonder display via app:
De SolarEdge HDwave omvormer kan verbonden worden met het internet met de MySolarEdge app:
Android: https://play.google.com/
IOS: https://apps.apple.com/Na installatie klikt u op het menu-icoon, en kiest “Inverter Communication”.
Vervolgens scant u de QR-code op de zijkant van de omvormer en volgt u verdere instructies in de app.
Is uw SolarEdge omvormer verbonden met een UTP kabel met uw modem/router, volgt u dan volgende instructies: